Marika Kojo vastaa Papula-Nevinpatin ulkoisen ja sisäisen viestinnän, brändin sekä markkinoinnin suunnittelusta, kehittämisestä ja toteutuksesta. Hänen tehtävänään on varmistaa, että viestintä ja markkinointi tukevat yrityksen kasvua ja liiketoiminnan tavoitteita sekä vahvistavat Papula-Nevinpatin brändiä.
Marika kehittää ja rakentaa yrityksen ulkoisia ja sisäisiä viestintäkanavia ja sisältöstrategiaa vahvistaen sekä Papula-Nevinpatin että sen asiantuntijoiden ajatusjohtajuutta. Hän tukee myös työnantajamielikuvan kehittämistä yhteistyössä HR:n kanssa ja vastaa yrityksen asiakas- ja sidosryhmätapahtumista.
Marikalla on monipuolinen ja vankka kokemus viestinnän ja markkinointiviestinnän eri osa-alueilta. Hänen ydinosaamistaan ovat tuote-, palvelu- ja markkinointiviestintä, lehdistö- ja lanseeraustilaisuuksien sekä viestintähankkeiden suunnittelu ja toteutus kotimaassa ja kansainvälisesti, kriisiviestintä, mediakoulutus sekä media- ja lehdistösuhteiden hallinta. Lisäksi hänellä on vahvaa osaamista erityisesti eri teknologia-aiheiden viestinnästä.
Marika on työskennellyt Papula-Nevinpatissa vuodesta 2009. Ennen sitä hän toimi viestintäpäällikkönä suomalaisessa globaalissa pörssiyhtiössä.